چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۲۳

قوامي، سرپرست موسسه رفاهي تفريحي كاسپين خبر داد؛

تعامل با هيات‌هاي ورزشي استان در راستای ایجاد فضای شاد برای شهروندان در منطقه کاسپین

سيد امير عباس قوامي، سرپرست موسسه رفاهي تفريحي كاسپين از تعامل و ارتباط تنگاتنگ با هيات‌هاي ورزشي استان قزوين در راستای ایجاد فضای شاد و جدید برای شهروندان در منطقه کاسپین خبر داد.

به گزارش روابط عمومي موسسه رفاهي تفريحي كاسپين، سيد امير عباس قوامي در ديدار با رئيس و اعضاء هيات دوچرخه‌سواري استان قزوين گفت: به دليل كوهستاني بودن منطقه كاسپين با هيات هاي ورزشي مرتبط با اين رشته ها تعامل خواهيم داشت تا فضاي مفرح تري براي عموم مردم ايجاد شود.

وي افزود: موسسه رفاهي تفريحي كاسپين تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا اين منطقه به محلي براي گذراندن اوقات فراغت شهروندان تبديل شود كه در اين راستا همدلي و همراهي هيات هاي ورزشي مثمرثمر خواهد بود.

قوامي از برگزاري تور دوچرخه سواري كوهستان در آينده نزديك خبر داد و خاطرنشان كرد: براي مناسب سازي و بسترسازي دوچرخه سواري چه به صورت قهرماني و چه به صورت استفاده عموم، تمام توان خود را به كار خواهيم بست.

در اين نشست قدير مذهب رئيس هيات دوچرخه سواري استان قزوين، آمادگي خود را براي ايمن سازي مسير دوچرخه سواري و برگزاري مسابقات در اين منطقه اعلام كرد.

همچنين عليرضا ‍‍ژاله رئيس كميته دوچرخه سواري فدراسيون دوچرخه سواري به بسترسازي و مناسب سازي ورزش هاي كوهستاني و زمستاني در منطقه كاسپين اشاره كرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط